Modeling of Symmetric and Asymmetric Advertising Scheduling Strategies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F18%3A00052269" target="_blank" >RIV/61384399:31160/18:00052269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Modeling of Symmetric and Asymmetric Advertising Scheduling Strategies
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: asymmetric macro scheduling advertising allocation strategy; symmetric macro scheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; pulsing
Název v anglickém jazyce
Modeling of Symmetric and Asymmetric Advertising Scheduling Strategies
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: asymmetric macro scheduling advertising allocation strategy; symmetric macro scheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; pulsing
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 8th Global Innovation and Knowledge Academy
ISBN
978-84-09-00253-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
Global Innovation and Knowledge Academy (GIKA)
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
Valencia
Datum konání akce
25. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—