Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Český reklamní styl - mýtus nebo realita?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504283" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Český reklamní styl - mýtus nebo realita?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá kulturními aspekty mezinárodní reklamy se zaměřením na kreativní část reklamní strategie. K popsání vlivu kulturních vlivů na formát, strategii sdělení, apel, informační obsah a provedení jsou využity kulturní dimenze dle Hostedeho.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech advertising style - myth or reality?

  • Popis výsledku anglicky

    This study has been designed to address cultural aspects of advertising with targeting creative advertising strategy. It examines the differences in message strategy, appeals, format, information content and execution through cultural dimensins defined by Geert Hofstede.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2006

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    219-227

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku