Český reklamní styl - mýtus nebo realita?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504283" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Český reklamní styl - mýtus nebo realita?
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá kulturními aspekty mezinárodní reklamy se zaměřením na kreativní část reklamní strategie. K popsání vlivu kulturních vlivů na formát, strategii sdělení, apel, informační obsah a provedení jsou využity kulturní dimenze dle Hostedeho.
Název v anglickém jazyce
Czech advertising style - myth or reality?
Popis výsledku anglicky
This study has been designed to address cultural aspects of advertising with targeting creative advertising strategy. It examines the differences in message strategy, appeals, format, information content and execution through cultural dimensins defined by Geert Hofstede.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
219-227
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—