Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Humor a reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85782" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85782 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Humor a reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek si klade za cíl objasnit na základě objektivních výsledků mezinárodních výzkumů, zkušeností odborníků a vlastního výzkumu autora některé aspekty využití humoru v reklamě, zejména příležitostí a omezení ve vztahu k efektivitě reklamního působení. Včlánku se autor podrobněji zabývá vztahem humoru a reklamních cílů, relevanci a silou humoru, náladou recipienta sdělení a jeho smyslem pro humor, vlivem produktové kategorie a použitého média a cestami transferu humorné reklamy. Článek je jedním z výstupů řešení grantového projektu GAČR "Kulturní aspekty české a evropské reklamy".

  • Název v anglickém jazyce

    Humor and Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Objective of the article is on the base unbiased results of international research, experiences of advertising professionals and own research of the author to clarify and explain some aspects of application of humor in advertising. In particular author concentrates on opportunities and limitations in relation to effectiveness of impact of advertising. Author deal with relation of humor and advertising goals, relevance and strength of the humor, mood and sense of humor of the recipient of advertising message, impact of product category a media used a way of transfer of humorous commercials in the article. Article is one of the outputs of the GAČR project "Cultural aspects of Czech and European Advertising".

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2009

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus