O podstatě reklamy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00191472" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00191472 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O podstatě reklamy.
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace.
Název v anglickém jazyce
About Principles of Advertising
Popis výsledku anglicky
Publication content four fundamental chapters from theory of advertising. The first one concerns principles of how advertising works and presents both historical and present understanding of this social phenomenom. Second chapter concerns efectivity of advertising, how it is measured and some fasets of efectivity, e.g. emotions, creativity, humor, music etc. The third chapter deals with advertising strategy and planing and the last one with the topic of international advertising. Content of publicationpresents outputs both of many metaanalysis and research undertaken abroad and original researches carried out by author of publication.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-89447-85-5
Počet stran knihy
312
Název nakladatele
Eurokódex
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—