Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O podstatě reklamy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00191472" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00191472 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O podstatě reklamy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace.

  • Název v anglickém jazyce

    About Principles of Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Publication content four fundamental chapters from theory of advertising. The first one concerns principles of how advertising works and presents both historical and present understanding of this social phenomenom. Second chapter concerns efectivity of advertising, how it is measured and some fasets of efectivity, e.g. emotions, creativity, humor, music etc. The third chapter deals with advertising strategy and planing and the last one with the topic of international advertising. Content of publicationpresents outputs both of many metaanalysis and research undertaken abroad and original researches carried out by author of publication.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-89447-85-5

  • Počet stran knihy

    312

  • Název nakladatele

    Eurokódex

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy