Marketing na Facebooku a Instagramu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00006156" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00006156 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing na Facebooku a Instagramu
Popis výsledku v původním jazyce
Popularizační publikace obsahující základní i pokročilé informace nezbytné k propagování firmy na internetu prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Publikace popisuje jednotlivé kroky založení facebookové stránky, inzertního profilu a účtu v rozhraní Facebook Business Manager. Součástí jsou kapitoly věnované nastavení reklam, jejich vyhodnocování pomocí pixelů a trackovacích kódů a jejich následné optimalizaci.
Název v anglickém jazyce
Marketing on Facebook and Instagram
Popis výsledku anglicky
Publication for practitioners containing both basic and advanced information necessary to promote companies and organizations on the Internet through social networks Facebook and Instagram. The publication describes the steps of creating a facebook page, an advertising profile, and an account in Facebook Business Manager. Individual chapters describe how to create advertisements, track their effectiveness with pixels and tracking codes, and then optimize them.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů