Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing na Facebooku a Instagramu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00006156" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00006156 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing na Facebooku a Instagramu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Popularizační publikace obsahující základní i pokročilé informace nezbytné k propagování firmy na internetu prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Publikace popisuje jednotlivé kroky založení facebookové stránky, inzertního profilu a účtu v rozhraní Facebook Business Manager. Součástí jsou kapitoly věnované nastavení reklam, jejich vyhodnocování pomocí pixelů a trackovacích kódů a jejich následné optimalizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing on Facebook and Instagram

  • Popis výsledku anglicky

    Publication for practitioners containing both basic and advanced information necessary to promote companies and organizations on the Internet through social networks Facebook and Instagram. The publication describes the steps of creating a facebook page, an advertising profile, and an account in Facebook Business Manager. Individual chapters describe how to create advertisements, track their effectiveness with pixels and tracking codes, and then optimize them.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů