Koncepce úspěchuschopnosti a její pojetí strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU89265" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU89265 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncepce úspěchuschopnosti a její pojetí strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Koncepce úspěchuschopnosti je přístupem pohlížejícím na chování firmy z pohledu úspěchu, strategie, konkurenceschopnosti a konkurence. Každý z těchto prvků má v dané koncepci specifické vymezení a svoji nezastupitelnou úlohu. Tento přístup je možné chápat nejen jako alternativu, ale také jako doplňující přístup k vymezení strategie firmy. Integruje klasické přístupy s novými požadavky a umožňuje jejich lepší využití ve stávajícím prostředí. Jeho zásadní charakteristiky lze shrnout do následujících bodů:- specifická terminologie - klíčovým pojmem je právě samotná úspěchuschopnost označující schopnost dosahovat za konkrétních podmínek předem stanovených cílů na požadované úrovni při požadované úrovni rozvoje - komplexní pojímání úspěchu firmy ve vztahuke všem klíčovým zájmovým skupinám - jsou zde definovány tři hlavní dimenze, které je třeba v rámci hodnocení úspěšnosti firmy postihnout - specifick
Název v anglickém jazyce
Success-Ability Based Conception and Its View of Strategy
Popis výsledku anglicky
Success-ability based conception represents approach viewing the behavior of the company from the point of success, strategy, competitiveness and competition. Each of these elements has specific delimitation in given conception and its integral role. Such approach can be understood not only as an alternative, but also as completing approach to the delimitation of company strategy. It integrates classic approaches with new requirements, thus enabling their better utilization in contemporary environment.Its basic characteristics can be summarized into following points: - specific terminology - key term is just success-ability as such, marking the ability to reach under factual conditions objectives set in advance in required level with required level ofdevelopment -complex understanding of the success of the company in relation to all key stakeholders - three main dimensions are defined, which must be taken into consideration within the framework of the evaluation of company success-ab
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E a M: Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—