Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce úspěchuschopnosti Konkurenceschopnost - vítězství, nebo účast v soutěži?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101564" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101564 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce úspěchuschopnosti Konkurenceschopnost - vítězství, nebo účast v soutěži?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se zabývá problematikou strategického přístupu k rozvoji konkurenceschopnosti s důrazem na cílovou orientaci v chování podniku. Představuje koncepci úspěchuschopnosti v teoreticko-aplikační rovině. Tento koncept propojuje čtyři základní témata ? úspěch organizace, konkurenci, strategii a rozvoj konkurenceschopnosti. Výchozím bodem je samotné vymezení pojmu úspěchuschopnost. Vedle terminologického základu jsou zde definována specifika přístupu a souvislost se strategickým přístupem k řízení. Zásadním tématem je pak vymezení strategie úspěchuschopnosti v kontextu tradičně koncipované strategie podniku. Navazující část definuje cílovou úroveň strategie úspěchuschopnosti. Cílová úroveň vychází z komplexního pojímání úspěchu libovolné organizace, hodnotící ekonomické, externí a interní aspekty jejího rozvoje. Vedle jisté filozofie tohoto konceptu je zde vymezena důležitost přístupu kombinujícího uvedené aspekty, zej

  • Název v anglickém jazyce

    Success-ability Conception Competitiveness - Victory or Participation in Competition?

  • Popis výsledku anglicky

    The book concerns with the issue of a strategic approach to the development of competitiveness with emphasis on the objective orientation in the company behaviour. The publication introduces the concept of success-ability in the theoretical-application level. This concept links four principal topics ? success of organization, competition, strategy and development of competitiveness. The definition of the term "success-ability" as such represents the point of reference. Particularities of the approach and link with strategic approach to management are characterized along with basic terminology. The formulation of success-ability strategy in the context of traditionally outlined company strategy represents the key topic. Next part defines the objective level of the success-ability strategy. Defined objective level comes out from the complex interpretation of the success of any organization evaluating economic, external and internal aspects of its development. The importance of the approa

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7204-818-2

  • Počet stran knihy

    125

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy