Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU92672" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU92672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.

  • Název v anglickém jazyce

    National aspect as a factor of strengthening the company's competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with example of successful Czech cola-drink producer Kofola a.s. Company was faced with significant changes in political and economical development in Czechoslovakia. Through this company is shown using the ethnocentrism and country of origin effect which help this company to increase the competitiveness on the markets on which it operates. Chosen marketing strategy has made almost unforgettable mark one of the most popular brands in the Czech and Slovak Republics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne pohl'ady na konkurencieschopnosť a podnikanie. Nové výzvy

  • ISBN

    978-80-225-3200-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    539-543

  • Název nakladatele

    EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    19. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku