Relationship Marketing Effectiveness: Stakeholder approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU92968" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU92968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Relationship Marketing Effectiveness: Stakeholder approach
Popis výsledku v původním jazyce
Successful companies are aware of the need for long- term strategic development based on relationship marketing to interest groups (stakeholders). The paper describes the benefits of relationship marketing company to key stakeholders who influence the business activities of the company. Further, there are defined metrics for measuring the effectiveness of business relationship with these stakeholders in the article.
Název v anglickém jazyce
Relationship Marketing Effectiveness: Stakeholder approach
Popis výsledku anglicky
Successful companies are aware of the need for long- term strategic development based on relationship marketing to interest groups (stakeholders). The paper describes the benefits of relationship marketing company to key stakeholders who influence the business activities of the company. Further, there are defined metrics for measuring the effectiveness of business relationship with these stakeholders in the article.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů