Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU103856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU103856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup
Popis výsledku v původním jazyce
Efektivní obchodní vztahy představují pro podniky dlouhodobou záležitost. Vycházejí z dobrých vazeb na jednotlivé skupiny stakeholderů. Z hlediska jednotlivých skupin stakeholderů lze považovat za nejvýznamnější zákazníky. Cílem příspěvku je uvést možnépřístupy měření marketingové efektivnosti v zákaznické oblasti. Zákazníci a jejich požadavky nejvýrazněji ovlivňují veškeré podnikové aktivity.
Název v anglickém jazyce
The importance of measuring the effectiveness of relationship marketing: Customer approach
Popis výsledku anglicky
Effective business relationships are long-term issue for companies. They are based on good relationships to various stakeholder groups. From point of view if individual stakeholders' groups could be considered the most important customers. The aim of this paper is to indicate possible approaches of measuring marketing effectiveness in the customer area. Customers and their requirements affect all business activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe
ISBN
978-5-7526-0597-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
206-210
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Brno, Izhevsk
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—