Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU103856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU103856 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Efektivní obchodní vztahy představují pro podniky dlouhodobou záležitost. Vycházejí z dobrých vazeb na jednotlivé skupiny stakeholderů. Z hlediska jednotlivých skupin stakeholderů lze považovat za nejvýznamnější zákazníky. Cílem příspěvku je uvést možnépřístupy měření marketingové efektivnosti v zákaznické oblasti. Zákazníci a jejich požadavky nejvýrazněji ovlivňují veškeré podnikové aktivity.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of measuring the effectiveness of relationship marketing: Customer approach

  • Popis výsledku anglicky

    Effective business relationships are long-term issue for companies. They are based on good relationships to various stakeholder groups. From point of view if individual stakeholders' groups could be considered the most important customers. The aim of this paper is to indicate possible approaches of measuring marketing effectiveness in the customer area. Customers and their requirements affect all business activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe

  • ISBN

    978-5-7526-0597-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    206-210

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno, Izhevsk

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku