Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of Knowledge in Advergaming as Source of Possible Competitive Advantage

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU93908" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU93908 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of Knowledge in Advergaming as Source of Possible Competitive Advantage

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is involved in the question of the utilization of the knowledge in the advergaming (an original tool of the marketing communication) as the source of a possible competitive advantage. Related terms are briefly described as well as the research carried-out within the group of young people in the Czech Republic. The research confirms that just the advergaming might have the potential for the acquisition of the "consumers of the advertising message" and, consequently, the possible broadening ofthe knowledge of the company. The output is then the scheme displaying the links and the utilization of the knowledge in the advergame itself.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Knowledge in Advergaming as Source of Possible Competitive Advantage

  • Popis výsledku anglicky

    The article is involved in the question of the utilization of the knowledge in the advergaming (an original tool of the marketing communication) as the source of a possible competitive advantage. Related terms are briefly described as well as the research carried-out within the group of young people in the Czech Republic. The research confirms that just the advergaming might have the potential for the acquisition of the "consumers of the advertising message" and, consequently, the possible broadening ofthe knowledge of the company. The output is then the scheme displaying the links and the utilization of the knowledge in the advergame itself.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Competitiveness

  • ISSN

    1804-171X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    108-118

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus