Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The optimalization of teaching production planning (TPV 2000) from the perspective of knowledge management.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95159" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The optimalization of teaching production planning (TPV 2000) from the perspective of knowledge management.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The basic goal of education lies in developing the ability to apply gained knowledge and skills in practice. Today, at the time of intense development of science and technology and of steady growth of ICT under conditions of global market, practical application becomes a particularly topical issue. In May 2011, there was a primary quantitative research conducted among students of bachelor study programme at FBM. The aim was to identify flaws in current job engineering education, specifically concerningeducation through the means of the TPV2000 information product in laboratories. A number of representatives of partner companies were interviewed regarding demands placed on graduates. Data extracted from both of the studies served as grounds for subsequent analysis of knowledge supply and demand in the production process planning field. The present study introduces the outcomes of the research. The authors of the article are aware of the flaws in the existing education regarding its pra

  • Název v anglickém jazyce

    The optimalization of teaching production planning (TPV 2000) from the perspective of knowledge management.

  • Popis výsledku anglicky

    The basic goal of education lies in developing the ability to apply gained knowledge and skills in practice. Today, at the time of intense development of science and technology and of steady growth of ICT under conditions of global market, practical application becomes a particularly topical issue. In May 2011, there was a primary quantitative research conducted among students of bachelor study programme at FBM. The aim was to identify flaws in current job engineering education, specifically concerningeducation through the means of the TPV2000 information product in laboratories. A number of representatives of partner companies were interviewed regarding demands placed on graduates. Data extracted from both of the studies served as grounds for subsequent analysis of knowledge supply and demand in the production process planning field. The present study introduces the outcomes of the research. The authors of the article are aware of the flaws in the existing education regarding its pra

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2011: Nová generace pracovníků (Generace Y).

  • ISBN

    978-80-87533-01-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    98-98

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    24. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku