Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence učitele v náročných pedagogických situacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886273" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence učitele v náročných pedagogických situacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na učitele základní školy v pedagogicky náročné situaci výuky dítěte s ADHD a jeho integrace do třídy. Jako rámec našich úvah o vhodných postupech jsme zvolili koncepci profesních kompetencí učitele. Příspěvek vychází z dílčích výzkumných šetření zaměřených právě na problematiku profesních kompetencí a dále na otázky školní socializace dětí s ADHD. Domníváme se, že koncepce profesních kompetencí je vhodným výchozím bodem pro analýzu práce učitele v náročných výchovných situací, protože zřetelně ukazuje silné a slabé stránky jeho postupů a nastiňuje tak možnosti dalšího profesního rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's professional competencies in demanding educational situations

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focus on teachers of primary school in demanding educational situations, such as the education of the child with ADHD and his integration to the class. Te paper is based on the results of researches on professional competencies and school socializations of children with ADHD. We regard the concept of proffesional competencies as a starting point for the analysis of teacher`s work in demanding educational situations. It points out strenghts and weaknesses of his practices and outlines the possibilities for further professional development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sapere Aude 2013 s podtitulem Pozitivní vzdělávání a psychologie

  • ISBN

    978-80-905243-6-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    451-460

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku