Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel v multikulturní třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10216935" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10216935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel v multikulturní třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aktuálním tématem multikulturní výchovy ve škole a rolí učitele v ní. Shrnuje základní požadavky, které na učitele kladou jak pedagogické dokumenty, tak učitelská praxe. Charakterizuje profesní klíčové kompetence a jejich specifika při práci s žáky-cizinci na primární škole. V rámci úspěšné a efektivní interakce učitel-žák upozorňuje na nezbytnost profesionality učitele v multikulturní třídě.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher in a multicultural classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the current issue of multicultural education in school and teacher's role in it. It summarizes the basic requirements of the educational documents and teaching practice. It characterizes key professional competencies and their specific work with foreign pupils at primary school. For successful and effective teacher-pupil interaction it points to the need for professional teachers in a multicultural classroom.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu

  • ISBN

    978-80-87224-08-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Altyn

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    15. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku