Učitel v multikulturní třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10216935" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10216935 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel v multikulturní třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá aktuálním tématem multikulturní výchovy ve škole a rolí učitele v ní. Shrnuje základní požadavky, které na učitele kladou jak pedagogické dokumenty, tak učitelská praxe. Charakterizuje profesní klíčové kompetence a jejich specifika při práci s žáky-cizinci na primární škole. V rámci úspěšné a efektivní interakce učitel-žák upozorňuje na nezbytnost profesionality učitele v multikulturní třídě.
Název v anglickém jazyce
Teacher in a multicultural classroom
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the current issue of multicultural education in school and teacher's role in it. It summarizes the basic requirements of the educational documents and teaching practice. It characterizes key professional competencies and their specific work with foreign pupils at primary school. For successful and effective teacher-pupil interaction it points to the need for professional teachers in a multicultural classroom.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu
ISBN
978-80-87224-08-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Altyn
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
15. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—