Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role hodnot v organizační kultuře

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU97802" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU97802 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role hodnot v organizační kultuře

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech nabývá na rostoucím významu a popularitě téma organizační kultury, jakožto zdroje konkurenční výhody. Následující článek se zabývá definicí, hodnocením a důležitostí pojmu organizační kultura, prvky organizační kultury a důležitostí hodnot v organizační kultuře. V souvislosti s výhodami existence pozitivní kultury a prvků organizační kultury, jsou prezentovány první výsledky výzkumu důležitosti hodnot organizací mezi českými firmami a jejich rozbor, jenž v komparaci s hlavními atributy podnikatelského prostředí představuje zajímavé zjištění a závěry.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Values organizational Culture

  • Popis výsledku anglicky

    During last decade is become concept of corporate culture important and popular topic as a source of competitive advantage. Following paper is focused on short theoretical analysis and definition of corporate culture term; main elements of organizationalculture and importance of values in organizational culture. Within the context of existence advantages of positive corporate culture and organizational culture elements, are presented first surveys results between Czech firms. Research shows importanceof organizational values, which are in comparison with mains attributes of entrepreneurship environment indicate interesting findings and conclusions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    33-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus