Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100588" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100588 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mezi podstatné rysy dnešní společnosti můžeme bezesporu zařadit prudký rozvoj moderních informačních a komunikačních technologií (ICT). Rozvoj ICT současně ovlivňuje život univerzit a vysokých škol v ČR, procházejících v posledních letech mnoha proměnami. Kompetence efektivně ovládat ICT prostředky se stává jednou ze stěžejních pro budoucí úspěch. Článek je zaměřen na problematiku zapojení informačních a komunikačních technologií do výuky v prostředí vysokých škol. Konkrétní V konkrétní případ je situován do prostředí výuky na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně (FP v Brně). Autoři vychází z průzkumu, který je na této fakultě pravidelně realizován a je zaměřen na problematiku přístupu a využití, matematických a statistických metod.Autoři identifikují důsledky využití ICT společně s kognitivními technologiemi a přístupem, jako cestu k upevnění a posílení pozice matematických discip

  • Název v anglickém jazyce

    Use of information and communication technology as effective tools for tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    One of the substantial features of the contemporary society is undoubtedly a rapid development of modern information and communications technologies (ICT). At the same time, ICT development influences the life of universities and colleges in the Czech Republic, which have undergone a lot of changes in the last few years. The competence to efficiently use ICT tools is becoming one of the crucial competencies for success in the future. The paper deals with the integration of ICT in tertiary education. Specifically, how integrated it is in courses at the Faculty of Business and Management, Brno University of Technology. The authors draw on the survey regularly conducted at the faculty which focuses on the use of mathematical and statistical methods. The authors identify the consequences of ICT use along with cognitive technologies and attitude as a way of strengthening and enhancing the position of mathematical disciplines in teaching and the positive attitude of students towards solving

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní v Znalosti pro tržní praxi 2012 Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    229-236

  • Název nakladatele

    UP v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku