Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100588" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100588 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Mezi podstatné rysy dnešní společnosti můžeme bezesporu zařadit prudký rozvoj moderních informačních a komunikačních technologií (ICT). Rozvoj ICT současně ovlivňuje život univerzit a vysokých škol v ČR, procházejících v posledních letech mnoha proměnami. Kompetence efektivně ovládat ICT prostředky se stává jednou ze stěžejních pro budoucí úspěch. Článek je zaměřen na problematiku zapojení informačních a komunikačních technologií do výuky v prostředí vysokých škol. Konkrétní V konkrétní případ je situován do prostředí výuky na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně (FP v Brně). Autoři vychází z průzkumu, který je na této fakultě pravidelně realizován a je zaměřen na problematiku přístupu a využití, matematických a statistických metod.Autoři identifikují důsledky využití ICT společně s kognitivními technologiemi a přístupem, jako cestu k upevnění a posílení pozice matematických discip
Název v anglickém jazyce
Use of information and communication technology as effective tools for tertiary education
Popis výsledku anglicky
One of the substantial features of the contemporary society is undoubtedly a rapid development of modern information and communications technologies (ICT). At the same time, ICT development influences the life of universities and colleges in the Czech Republic, which have undergone a lot of changes in the last few years. The competence to efficiently use ICT tools is becoming one of the crucial competencies for success in the future. The paper deals with the integration of ICT in tertiary education. Specifically, how integrated it is in courses at the Faculty of Business and Management, Brno University of Technology. The authors draw on the survey regularly conducted at the faculty which focuses on the use of mathematical and statistical methods. The authors identify the consequences of ICT use along with cognitive technologies and attitude as a way of strengthening and enhancing the position of mathematical disciplines in teaching and the positive attitude of students towards solving
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní v Znalosti pro tržní praxi 2012 Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu
ISBN
978-80-87533-04-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
229-236
Název nakladatele
UP v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—