Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101567" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101567 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Popis výsledku v původním jazyce
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů ? výrobcem oblečení ? prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Název v anglickém jazyce
New Approaches in Marketing Communication in Outdoor Clothing Segment
Popis výsledku anglicky
Presented dissertation is involved in the issue of marketing communication within the framework of relations among supplier/producer of materials ? producer of clothing ? retailer and customer in the outdoor clothing segment in the Czech Republic. A specific role of the customer is considered in the context of the value co-creation concept with the emphasis on the development and increase of perceived value. The dissertation contains conclusions and recommendations offered to the individual involved parties. The dissertation conclusion summarizes contributions to science and research, practical as well as educational applications. A complex philosophy of the exploration of the theme is completed with an introduction of restrictions of carried-out research and incentives for further research studies in this particular field.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů