Connections Between CRM and Market Orientation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU96746" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU96746 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Connections Between CRM and Market Orientation
Popis výsledku v původním jazyce
The main goal of this paper is to analyze the relationship between two key managerial concepts: customer relationship management (CRM) and market orientation (MO). We decided to conduct a more thorough research on the basis of our previous research in these fields, as MO and CRM should be strong concepts that help companies achieve success.
Název v anglickém jazyce
Connections Between CRM and Market Orientation
Popis výsledku anglicky
The main goal of this paper is to analyze the relationship between two key managerial concepts: customer relationship management (CRM) and market orientation (MO). We decided to conduct a more thorough research on the basis of our previous research in these fields, as MO and CRM should be strong concepts that help companies achieve success.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
55-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—