Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Market Orientation, Customer Relationship Management and Corporate Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU96821" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU96821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Market Orientation, Customer Relationship Management and Corporate Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many works suppose that CRM or MO imply influence on the company results. Nevertheless, there is little attention paid to the relationships between CRM and MO. Our intention, thus, was to carry out a deeper analysis of these relationships. Our results show the level of interdependence between MO and CRM, major factors, influencing the level of these relations and the impact on performance.

  • Název v anglickém jazyce

    Market Orientation, Customer Relationship Management and Corporate Performance

  • Popis výsledku anglicky

    Many works suppose that CRM or MO imply influence on the company results. Nevertheless, there is little attention paid to the relationships between CRM and MO. Our intention, thus, was to carry out a deeper analysis of these relationships. Our results show the level of interdependence between MO and CRM, major factors, influencing the level of these relations and the impact on performance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientifics Ph.D. and Post Docs Conference - Research in Business and Management

  • ISBN

    978-80-214-4257-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    87-92

  • Název nakladatele

    VUT FP

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    VUT FP Brno

  • Datum konání akce

    27. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku