Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KEY PERFORMANCE INDICATORS AS A BASIC ELEMENT FOR A MARKETING EFFICIENCY MEASUREMENT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU98429" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU98429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    KEY PERFORMANCE INDICATORS AS A BASIC ELEMENT FOR A MARKETING EFFICIENCY MEASUREMENT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In today's highly competitive, it is not easy to acquire and retain customers. If it fails, it is necessary to closely monitor their needs and offer them products and services of high quality. Improving business performance is also means to supply customers with the highest added value. Businesses can not stand up for their vision without a clearly articulated strategy. Key performance indicators (KPI - Key Performance Indicator, sometimes Indicator Key Point or Key Success Indicator) systems are an essential element for measuring performance and help organizations achieve their objectives. In any business, of course, many processes that can be measured very effectively. Monitoring the actual indicator values and comparison with established values of the organization directed officers to critical places where you need to improve the performance of established processes to achieve the set goals. Individual KPIs are clearly anchored in the procedural structure of the organization.When de

  • Název v anglickém jazyce

    KEY PERFORMANCE INDICATORS AS A BASIC ELEMENT FOR A MARKETING EFFICIENCY MEASUREMENT

  • Popis výsledku anglicky

    In today's highly competitive, it is not easy to acquire and retain customers. If it fails, it is necessary to closely monitor their needs and offer them products and services of high quality. Improving business performance is also means to supply customers with the highest added value. Businesses can not stand up for their vision without a clearly articulated strategy. Key performance indicators (KPI - Key Performance Indicator, sometimes Indicator Key Point or Key Success Indicator) systems are an essential element for measuring performance and help organizations achieve their objectives. In any business, of course, many processes that can be measured very effectively. Monitoring the actual indicator values and comparison with established values of the organization directed officers to critical places where you need to improve the performance of established processes to achieve the set goals. Individual KPIs are clearly anchored in the procedural structure of the organization.When de

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Business: Theory and Practice

  • ISSN

    1648-0627

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    551

  • Strana od-do

    488-493

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus