Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Tools for Effective Marketing Communications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU106064" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU106064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Tools for Effective Marketing Communications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Successful companies are aware of the needs for long-term strategic development, which is based on relationship marketing with customers. That is necessary to touch the customers emotion and their irrationality of purchase decision. For this touch use companies marketing communication tools to increase own sales. Adequate communication can create optimal background for effective marketing. The article is focused on dependency between genders and used marketing communication tools. The objective of thisresearch is to verify intensity dependence of marketing communication in connection with respondents and to identify impacts the marketing communication and to describe communication trend. The research was aimed at random chosen group of young people inthe Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    New Tools for Effective Marketing Communications

  • Popis výsledku anglicky

    Successful companies are aware of the needs for long-term strategic development, which is based on relationship marketing with customers. That is necessary to touch the customers emotion and their irrationality of purchase decision. For this touch use companies marketing communication tools to increase own sales. Adequate communication can create optimal background for effective marketing. The article is focused on dependency between genders and used marketing communication tools. The objective of thisresearch is to verify intensity dependence of marketing communication in connection with respondents and to identify impacts the marketing communication and to describe communication trend. The research was aimed at random chosen group of young people inthe Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    35-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus