Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112544" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112544 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.obchodnafakulta.sk/infoservis/publikacie-autorov-of/1418-merkur2014-proceedings" target="_blank" >http://www.obchodnafakulta.sk/infoservis/publikacie-autorov-of/1418-merkur2014-proceedings</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Multiple customer value in the context of sustainable development includes not only the materialistic aspects of products, but also spiritual ones, that is, environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The article consists of five parts. The first section states the articles topic and structure. The subject of the second section are the theoretical aspects. The second section provides an opinion on sustainable multiple value creation. The third section describes the elements of a business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth section. The fifth section closes the article.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development

  • Popis výsledku anglicky

    Multiple customer value in the context of sustainable development includes not only the materialistic aspects of products, but also spiritual ones, that is, environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The article consists of five parts. The first section states the articles topic and structure. The subject of the second section are the theoretical aspects. The second section provides an opinion on sustainable multiple value creation. The third section describes the elements of a business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth section. The fifth section closes the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists MERKÚR 2014

  • ISBN

    978-80-225-3993-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    235

  • Strana od-do

    98-106

  • Název nakladatele

    EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    4. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku