Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112544" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112544 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.obchodnafakulta.sk/infoservis/publikacie-autorov-of/1418-merkur2014-proceedings" target="_blank" >http://www.obchodnafakulta.sk/infoservis/publikacie-autorov-of/1418-merkur2014-proceedings</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development
Popis výsledku v původním jazyce
Multiple customer value in the context of sustainable development includes not only the materialistic aspects of products, but also spiritual ones, that is, environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The article consists of five parts. The first section states the articles topic and structure. The subject of the second section are the theoretical aspects. The second section provides an opinion on sustainable multiple value creation. The third section describes the elements of a business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth section. The fifth section closes the article.
Název v anglickém jazyce
Theoretical aspects of integrating multiple value for the customer into the business model in context of sustainable development
Popis výsledku anglicky
Multiple customer value in the context of sustainable development includes not only the materialistic aspects of products, but also spiritual ones, that is, environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The article consists of five parts. The first section states the articles topic and structure. The subject of the second section are the theoretical aspects. The second section provides an opinion on sustainable multiple value creation. The third section describes the elements of a business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth section. The fifth section closes the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists MERKÚR 2014
ISBN
978-80-225-3993-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
235
Strana od-do
98-106
Název nakladatele
EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
4. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—