Multiple value for the customer - part of a new business model for sustainable development context
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112546" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112546 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
MNOHONÁSOBNÁ HODNOTA PRE ZÁKAZNÍKA ? SÚČASŤ NOVÉHO OBCHODNÉHO MODELU V KONTEXTE TRVALO UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA
Popis výsledku v původním jazyce
Trvalo udržateľný rozvoj, ktorý pozostáva z ekonokmickej, environmentálnej a spoločenskej dimenzie sa stáva stredobodom pozornosti podnikov. Téma článku je opois mnohonásobnej hodnty pre zákazníka ako súčasť nového business modelu v kontexte trvalo udržateľného rozvoja. Použité metódy pozostávajú zo zberu sekundárnych poznatkov, ktoré boli neskôr analyzované pomocou porovnania, aby sa umožnilo zhodnotenie názorov rôznych autorov na danú tému. 4lánok je rozdelený do piatich častí. Tvrdenia spojené s nutnosťou sa zaoberať novými business modelmi založenými na tvrobe mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka sú uvedené v závere článku. Modely predstavujú nový systémový nástroj,ktorý umožňuje spojenie kľúčových častí podniku; vytovriť rámec pre analýzu; zlepšiťkonkurencieschopnosť podniku a definovať strategický vývoj jeho podnikateľlských aktivít.
Název v anglickém jazyce
Multiple value for the customer - part of a new business model for sustainable development context
Popis výsledku anglicky
Sustainable development which has an economic, environmental and social dimension is becoming the center of attention for companies. The topic of the paper is to describe multiple for the customer as part of a new business model in the context of sustainable development. The methods used depart from collecting secondary data later analyzed via comparison to determine and evaluate opinions of different authors on the topic. The paper is divided into five sections. Statements related to the necessity to be concerned with new business models based on multiple value creation for the customer are stated in the conclusion. The models represent a new system tool which enables the connection of key company elements; to create a frame for analysis; to improve company competitiveness and define strategic development of its entrepreneurial activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VII. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ KARVINÁ 7. LISTOPADU 2014
ISBN
978-80-7248-836-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
434
Strana od-do
396-406
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikat
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
7. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—