Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multiple value for the customer - part of a new business model for sustainable development context

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112546" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    MNOHONÁSOBNÁ HODNOTA PRE ZÁKAZNÍKA ? SÚČASŤ NOVÉHO OBCHODNÉHO MODELU V KONTEXTE TRVALO UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trvalo udržateľný rozvoj, ktorý pozostáva z ekonokmickej, environmentálnej a spoločenskej dimenzie sa stáva stredobodom pozornosti podnikov. Téma článku je opois mnohonásobnej hodnty pre zákazníka ako súčasť nového business modelu v kontexte trvalo udržateľného rozvoja. Použité metódy pozostávajú zo zberu sekundárnych poznatkov, ktoré boli neskôr analyzované pomocou porovnania, aby sa umožnilo zhodnotenie názorov rôznych autorov na danú tému. 4lánok je rozdelený do piatich častí. Tvrdenia spojené s nutnosťou sa zaoberať novými business modelmi založenými na tvrobe mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka sú uvedené v závere článku. Modely predstavujú nový systémový nástroj,ktorý umožňuje spojenie kľúčových častí podniku; vytovriť rámec pre analýzu; zlepšiťkonkurencieschopnosť podniku a definovať strategický vývoj jeho podnikateľlských aktivít.

  • Název v anglickém jazyce

    Multiple value for the customer - part of a new business model for sustainable development context

  • Popis výsledku anglicky

    Sustainable development which has an economic, environmental and social dimension is becoming the center of attention for companies. The topic of the paper is to describe multiple for the customer as part of a new business model in the context of sustainable development. The methods used depart from collecting secondary data later analyzed via comparison to determine and evaluate opinions of different authors on the topic. The paper is divided into five sections. Statements related to the necessity to be concerned with new business models based on multiple value creation for the customer are stated in the conclusion. The models represent a new system tool which enables the connection of key company elements; to create a frame for analysis; to improve company competitiveness and define strategic development of its entrepreneurial activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VII. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ KARVINÁ 7. LISTOPADU 2014

  • ISBN

    978-80-7248-836-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    434

  • Strana od-do

    396-406

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikat

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    7. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku