Integration of creating sustainable of multiple value for the customer in the new busness model of the enterprise
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112542" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112542 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://mts-conference.euke.sk/wp-content/uploads/Zbornik_MTS_2014.pdf" target="_blank" >http://mts-conference.euke.sk/wp-content/uploads/Zbornik_MTS_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Integrácia udržateľného vytvárania mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka v novom obchodnom modeli podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Mnohonásobná hodnota pre zákazníka, v kontexte trvalo udržateľného rozvoja, zahŕňa nielen materiálne aspekty produktov, ale aj nemateriálne, t. j. environmentálne a spoločenské aspekty, ktoré majú dosah na imidž podniku a jeho udržateľnosť. Cieľom článkuje charakterizovanie mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka z hľadiska udržateľnosti jej tvorby a jej integrácia v novom obchodnom modeli podniku. Článok tvorí päť častí. V prvej časti je charakterizovaná téma a štruktúra článku. Teoretické aspekty sú predmetom druhej časti. V rámci nej je uvedený prehľad názorov na udržateľné vytváranie viacnásobnej hodnoty. V tretej časti sa charakterizujú prvky obchodného modelu. Rekonfigurácia podniku v podmienkach trvale udržateľného rozvoja je predmetom štvrtej časti. Piata časť článku obsahuje záver.
Název v anglickém jazyce
Integration of creating sustainable of multiple value for the customer in the new busness model of the enterprise
Popis výsledku anglicky
Multiple value for the customer in the context of sustainable development includes not only the physical aspects of products, but also immaterial, i.e. environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The papers objective is to describe multiple value for the customer from the perspective of its sustainable creation and its integration in a companys new business model. The article consists of five parts.. The first part characterized by the themeand structure of the article. Theoretical aspects are the subject of the second part. Within it provides an overview of views on sustainable creation of multiple values. The third section describes the elements of the business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth part. The fifth section concludes the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania, Zborník recenzovaných príspevkov z 2. medzinárodnej vedeckej konferencie
ISBN
978-80-225-3982-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
297
Strana od-do
252-259
Název nakladatele
Podnikovohospodáska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
23. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—