Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integration of creating sustainable of multiple value for the customer in the new busness model of the enterprise

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112542" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112542 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://mts-conference.euke.sk/wp-content/uploads/Zbornik_MTS_2014.pdf" target="_blank" >http://mts-conference.euke.sk/wp-content/uploads/Zbornik_MTS_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Integrácia udržateľného vytvárania mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka v novom obchodnom modeli podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mnohonásobná hodnota pre zákazníka, v kontexte trvalo udržateľného rozvoja, zahŕňa nielen materiálne aspekty produktov, ale aj nemateriálne, t. j. environmentálne a spoločenské aspekty, ktoré majú dosah na imidž podniku a jeho udržateľnosť. Cieľom článkuje charakterizovanie mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka z hľadiska udržateľnosti jej tvorby a jej integrácia v novom obchodnom modeli podniku. Článok tvorí päť častí. V prvej časti je charakterizovaná téma a štruktúra článku. Teoretické aspekty sú predmetom druhej časti. V rámci nej je uvedený prehľad názorov na udržateľné vytváranie viacnásobnej hodnoty. V tretej časti sa charakterizujú prvky obchodného modelu. Rekonfigurácia podniku v podmienkach trvale udržateľného rozvoja je predmetom štvrtej časti. Piata časť článku obsahuje záver.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of creating sustainable of multiple value for the customer in the new busness model of the enterprise

  • Popis výsledku anglicky

    Multiple value for the customer in the context of sustainable development includes not only the physical aspects of products, but also immaterial, i.e. environmental and social aspects which have an impact on the image of the company and its sustainability. The papers objective is to describe multiple value for the customer from the perspective of its sustainable creation and its integration in a companys new business model. The article consists of five parts.. The first part characterized by the themeand structure of the article. Theoretical aspects are the subject of the second part. Within it provides an overview of views on sustainable creation of multiple values. The third section describes the elements of the business model. Reconfiguration of the company in terms of sustainable development is the subject of the fourth part. The fifth section concludes the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania, Zborník recenzovaných príspevkov z 2. medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-225-3982-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    297

  • Strana od-do

    252-259

  • Název nakladatele

    Podnikovohospodáska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    23. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku