Using the Concept of Customer Life - Time Value in Internal Marketing Management Companies from Financial Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU116766" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU116766 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using the Concept of Customer Life - Time Value in Internal Marketing Management Companies from Financial Market
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.
Název v anglickém jazyce
Using the Concept of Customer Life - Time Value in Internal Marketing Management Companies from Financial Market
Popis výsledku anglicky
The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
In INNOVATION VISION 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. Management Conference (25th IBIMA) on 7- 8 May 2015 in Amsterdam
ISBN
978-0-9860419-4-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
2534-2542
Název nakladatele
IBIMA
Místo vydání
Management Conference (25th IBIMA) on 7-8 May 20
Místo konání akce
Amsterdam
Datum konání akce
7. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000360508700247