Consumer House of Quality Matrix for Shopping Decision Making Process
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU116787" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU116787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Consumer House of Quality Matrix for Shopping Decision Making Process
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this study is to present the new method where the house of quality is crucial tool which helps customers in shopping decision making process. The suggested method is based on the combination of customer marketing mix 4C and the house of quality.
Název v anglickém jazyce
Consumer House of Quality Matrix for Shopping Decision Making Process
Popis výsledku anglicky
The purpose of this study is to present the new method where the house of quality is crucial tool which helps customers in shopping decision making process. The suggested method is based on the combination of customer marketing mix 4C and the house of quality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM2015
ISBN
978-619-7105-48-3
ISSN
2367-5659
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
131-138
Název nakladatele
Bulgarian Academy of Sciences
Místo vydání
Albena, Bulgaria
Místo konání akce
Albena
Datum konání akce
26. 8. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000374911400017