Kvalita v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001239" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001239 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
cestovní ruch ; kvalita ; koeficient spokojenosti Even in the travel industry, quality is an important competitive edge. In this case, customer satisfaction is determined not only by the quality of services rendered, but also by customers´ expectations,previous experience and external factors. The article deals with the analysis of customer satisfaction and certification of services as a method of improving their quality.
Název v anglickém jazyce
Quality in tourism
Popis výsledku anglicky
Even in the travel industry, quality is an important competitive edge. In this case, customer satisfaction is determined not only by the quality of services rendered, but also by customers´ expectations, previous experience and external factors. The article deals with the analysis of customer satisfaction and certification of services as a method of improving their quality.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
16-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—