Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001239" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    cestovní ruch ; kvalita ; koeficient spokojenosti Even in the travel industry, quality is an important competitive edge. In this case, customer satisfaction is determined not only by the quality of services rendered, but also by customers´ expectations,previous experience and external factors. The article deals with the analysis of customer satisfaction and certification of services as a method of improving their quality.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality in tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Even in the travel industry, quality is an important competitive edge. In this case, customer satisfaction is determined not only by the quality of services rendered, but also by customers´ expectations, previous experience and external factors. The article deals with the analysis of customer satisfaction and certification of services as a method of improving their quality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    16-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus