A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU125119" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU125119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1515/eb-2017-0020" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/eb-2017-0020</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1515/eb-2017-0020" target="_blank" >10.1515/eb-2017-0020</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to summarize research on customer experience analysis and to explore and compare the dimensions describing customer experience listed in seven conceptual models with findings from 17 research projects on customer experience conducted after the year 2010. The purpose of this is to summarize recent knowledge, get the most comprehensive view on customer experience and its possible decomposition, and to reveal possible relationships between the dimensions.
Název v anglickém jazyce
A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to summarize research on customer experience analysis and to explore and compare the dimensions describing customer experience listed in seven conceptual models with findings from 17 research projects on customer experience conducted after the year 2010. The purpose of this is to summarize recent knowledge, get the most comprehensive view on customer experience and its possible decomposition, and to reveal possible relationships between the dimensions.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economics and Business
ISSN
2256-0394
e-ISSN
—
Svazek periodika
31
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LV - Lotyšská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
82-93
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—