Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU125119" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU125119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1515/eb-2017-0020" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/eb-2017-0020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/eb-2017-0020" target="_blank" >10.1515/eb-2017-0020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to summarize research on customer experience analysis and to explore and compare the dimensions describing customer experience listed in seven conceptual models with findings from 17 research projects on customer experience conducted after the year 2010. The purpose of this is to summarize recent knowledge, get the most comprehensive view on customer experience and its possible decomposition, and to reveal possible relationships between the dimensions.

  • Název v anglickém jazyce

    A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to summarize research on customer experience analysis and to explore and compare the dimensions describing customer experience listed in seven conceptual models with findings from 17 research projects on customer experience conducted after the year 2010. The purpose of this is to summarize recent knowledge, get the most comprehensive view on customer experience and its possible decomposition, and to reveal possible relationships between the dimensions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Business

  • ISSN

    2256-0394

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LV - Lotyšská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    82-93

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus