Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU134426" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU134426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11012/195030" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/195030</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies
Popis výsledku v původním jazyce
This article aims to identify the perception of customers in the shared economy, specifically their customer experience with Uber, Bolt and Airbnb, and then evaluate what these companies stand out for, what their deficiencies are, and formulate recommendations for them.
Název v anglickém jazyce
Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies
Popis výsledku anglicky
This article aims to identify the perception of customers in the shared economy, specifically their customer experience with Uber, Bolt and Airbnb, and then evaluate what these companies stand out for, what their deficiencies are, and formulate recommendations for them.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Economics and Management
ISSN
2336-6508
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
35
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
73-78
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—