Jak se mění marketing?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181325" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak se mění marketing?
Popis výsledku v původním jazyce
Individuální požadavky zákazníka, individuální hodnota pro zákazníka, zapojení do hodnototvorného řetězce, loajalita zákazníka. Odpověď na dvě základní otázky: Co bude po marketingu? Jak pečovat o marketing?
Název v anglickém jazyce
How changes the marketing?
Popis výsledku anglicky
Individual customer requirements, individual customer value, supply chain management, customer loyalty. Answer two basic questions: What will be the marketing? How to care about marketing?
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pr-ekon Online
ISSN
1214-4800
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—