Dopady digitální strategie jednotného evropského trhu na obchodní podnikaní, ekosystémy měst a regionů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU138767" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU138767 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf" target="_blank" >https://konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dopady digitální strategie jednotného evropského trhu na obchodní podnikaní, ekosystémy měst a regionů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je zjistit přístupy k digitální strategii od různých autorů, kteří své poznatky k této oblasti získali na základě vlastního výzkumu. Díky přístupům autorů bude moct být stanoven obecný přehled, který tyto přístupy propojí a sjednotí. Tyto přístupy pak vytváří základ pro další vědecké práce i zkoumání.
Název v anglickém jazyce
Impacts of the digital strategy of the European single market on business, ecosystems of cities and regions
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to find out approaches to digital strategy from various authors who have gained their knowledge in this area on the basis of their own research. Based on the authors´approaches, it will be possible to establish a general overview that will connect and unify these approaches. These approaches then form the basis for further scientific work and research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů