Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zpomalení působící na posádku vozidla při čelním nárazu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F12%3APU99615" target="_blank" >RIV/00216305:26610/12:PU99615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zpomalení působící na posádku vozidla při čelním nárazu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zpracován v návaznosti na článek Mechanika čelního nárazu a zabývá zpomalením působícím na posádku uvnitř vozidla při čelním nárazu. Vysvětlen je princip získání maximálního zpomalení působícího na posádku uvnitř vozidla během nárazu z velikosti poškození vozidla. Z hlediska velikosti působícího zpomalení během nárazu je vysvětlen rozdíl mezi pasažérem, který je řádně připoután bezpečnostním pásem a pasažérem, který není připoután. Pro představu o tom, jakých hodnot dosahují hodnoty zpomalenípůsobící na posádku během čelního nárazu, jsou zpracována a vyhodnocena data z testovací figuríny z reálné nárazové zkoušky vozidla.

  • Název v anglickém jazyce

    Deceleration acting on the passangers in the frontal impact

  • Popis výsledku anglicky

    The article is processed in sequence to article Mechanics of car frontal crash and deals with the deceleration acting on the passengers in the frontal impact. There is explained principle of obtaining the maximal deceleration acting on the passengers inthe vehicle during the frontal impact from damage of the vehicle. From the point of view size of deceleration during the impact is obtained difference between restrained and unrestrained passenger. For an example about it what size achieves values of deceleration acting on the passengers during the frontal impact are processed and evaluated data from the dummy from the real crash test of the vehicle.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ExFoS 2012 Expert Forensic Science sborník XXI. mezinárodní vědecké konference soudního inženýrství

  • ISBN

    978-80-214-4412-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    202-220

  • Název nakladatele

    VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku