Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Let It Crash! Energy Equivalent Speed Determination

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F21%3APU140753" target="_blank" >RIV/00216305:26610/21:PU140753 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44994575:_____/21:N0000140

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vehits.org" target="_blank" >https://www.vehits.org</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5220/0010449005210528" target="_blank" >10.5220/0010449005210528</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Let It Crash! Energy Equivalent Speed Determination

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Crash analysis including calculation of the impact speed and related determination of deformation energy is one of the main assumptions for the clarification of mostly negligent crimes. In this article were introduced results of two crash tests representing the comparison of the stiffness and technological obsolescence and their influence on the resulted vehicle deformation. Different extent of vehicle deformation was used to demonstrate the limits of selected methods for Energy Equivalent Speed determination as a value which expresses the kinetic energy dissipated by the vehicle during the contact phase.

  • Název v anglickém jazyce

    Let It Crash! Energy Equivalent Speed Determination

  • Popis výsledku anglicky

    Crash analysis including calculation of the impact speed and related determination of deformation energy is one of the main assumptions for the clarification of mostly negligent crimes. In this article were introduced results of two crash tests representing the comparison of the stiffness and technological obsolescence and their influence on the resulted vehicle deformation. Different extent of vehicle deformation was used to demonstrate the limits of selected methods for Energy Equivalent Speed determination as a value which expresses the kinetic energy dissipated by the vehicle during the contact phase.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VEHITS 2021, 7th International Conference on Vehicle Technology and Intelligent Transport Systems

  • ISBN

    978-989-758-513-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    538-545

  • Název nakladatele

    SciTePress

  • Místo vydání

    Portugalsko

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    28. 4. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku