Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení kvality a bakalářské studijní programy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F02%3A11111146" target="_blank" >RIV/00237752:_____/02:11111146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení kvality a bakalářské studijní programy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se nejprve zabývá obecnými principy hodnocení kvality ve vysokém školství a terminologií, která s touto tématikou souvisí. Stručně pojednává o mechanismech hodnocení a využití jeho výsledků. V dalším se zaměřuje na hodnocení kvality v bakalářských studijních programech a podrobněji rozebírá tři důležité otázky ? potřebnou kvalifikaci vysokoškolských učitelů pro tento typ studijních programů, obsah pojmu tvůrčí práce a možnost prostupnosti vysokoškolských studijních programů a programů vyššíhoodborného studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of quality and bachelor study programmes

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the general principles of the quality evaluation in higher education and the related terminology. It speaks about the evaluation mechanisms and the consequences of the evaluation results. Further, it focuses on the issues connected with the evaluation of bachelor study programmes and discusses in more details three important issues ? qualification of higher education teachers needed for this type of study programmes, the content of the term creative activity and the possibility of transfer of students among study programmes of higher education and higher professional studies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z 3.semináře cyklu Hodnocení kvality vysokých škol

  • ISBN

    80-7044-399-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    41-51

  • Název nakladatele

    UJEP v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí n/L, CŘ

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku