Rozvoj kurikula v učitelství odborných předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F23%3A00370677" target="_blank" >RIV/68407700:21630/23:00370677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj kurikula v učitelství odborných předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Pregraduální příprava učitelů-techniků je v současné době dynamických společenských změn vysoce aktuální témata, a to z mnoha pohledů. Zabýváme se specifikami tohoto vzdělávání v České republice, konfrontujeme ho i se zahraničními zkušenostmi. Potřeba věnovat se problematice přípravy učitelů v České republice je reflektována mnoha aktivitami, které směřují k nalezení odpovědi na otázky týkající se cílů, posuzování kvality či připravenosti učitelů na současné a budoucí společenské výzvy, resp. studijních programů a institucí, které tyto aktivity zajišťují, obecně při posuzování funkčnosti vnitřního systému zajišťování a hodnocení kvality vysoké školy, prostřednictvím aplikace příslušných standardů a postupů podle Zákona č. 111/1998 Sb., Zákon o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (Zákon o vysokých školách).
Název v anglickém jazyce
Curriculum Development in the Teaching of Professional Subjects
Popis výsledku anglicky
The undergraduate preparation of teacher-technicians is a highly topical issue in the current era of dynamic social change, from many perspectives. We deal with the specifics of this education in the Czech Republic and confront it with foreign experience. The need to address the issue of teacher preparation in the Czech Republic is reflected in many activities aimed at finding answers to questions concerning the objectives, quality assessment or readiness of teachers for current and future social challenges, or study programmes and institutions that provide these activities, generally in assessing the functionality of the internal system of quality assurance and evaluation of higher education institutions, through the relevant standards and procedures under Act No. 111/1998 Coll., the Act on Higher Education and on Amendments and Supplements to Other Acts (the Act on Higher Education).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Schola nova, quo vadis? 2023
ISBN
978-80-87570-61-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
30-36
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
8. 11. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—