Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj kurikula v učitelství odborných předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F23%3A00370677" target="_blank" >RIV/68407700:21630/23:00370677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj kurikula v učitelství odborných předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pregraduální příprava učitelů-techniků je v současné době dynamických společenských změn vysoce aktuální témata, a to z mnoha pohledů. Zabýváme se specifikami tohoto vzdělávání v České republice, konfrontujeme ho i se zahraničními zkušenostmi. Potřeba věnovat se problematice přípravy učitelů v České republice je reflektována mnoha aktivitami, které směřují k nalezení odpovědi na otázky týkající se cílů, posuzování kvality či připravenosti učitelů na současné a budoucí společenské výzvy, resp. studijních programů a institucí, které tyto aktivity zajišťují, obecně při posuzování funkčnosti vnitřního systému zajišťování a hodnocení kvality vysoké školy, prostřednictvím aplikace příslušných standardů a postupů podle Zákona č. 111/1998 Sb., Zákon o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (Zákon o vysokých školách).

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum Development in the Teaching of Professional Subjects

  • Popis výsledku anglicky

    The undergraduate preparation of teacher-technicians is a highly topical issue in the current era of dynamic social change, from many perspectives. We deal with the specifics of this education in the Czech Republic and confront it with foreign experience. The need to address the issue of teacher preparation in the Czech Republic is reflected in many activities aimed at finding answers to questions concerning the objectives, quality assessment or readiness of teachers for current and future social challenges, or study programmes and institutions that provide these activities, generally in assessing the functionality of the internal system of quality assurance and evaluation of higher education institutions, through the relevant standards and procedures under Act No. 111/1998 Coll., the Act on Higher Education and on Amendments and Supplements to Other Acts (the Act on Higher Education).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Schola nova, quo vadis? 2023

  • ISBN

    978-80-87570-61-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    30-36

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    8. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku