Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F05%3A%230000016" target="_blank" >RIV/00237752:_____/05:#0000016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol
Popis výsledku v původním jazyce
Uplatnění klientského přístupu k hodnocení kvality. Jako východisko slouží funkcionální analýza organizace ? definice možných klientů vysokých škol, postavení školy jako subsystému zasazeného do kontextu systému terciárního vzdělávání. Studentské hodnocení jako zatím nejčastější metoda hodnocení kvality.
Název v anglickém jazyce
Quality Evaluation in the Long-term Plans of the HEIs
Popis výsledku anglicky
Client attitudes in the quality assurance on HEIs. Definition of possible clients of HEIs was made, HEI is considered as a subsystem of a complex system of HE. Students quality evaluation is the most often pused rocess of quality assurance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hodnocení kvality vysokých škol
ISBN
80-7044-652-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
164-169
Název nakladatele
UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—