Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F08%3A%230000109" target="_blank" >RIV/00237752:_____/08:#0000109 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu principů Boloňského procesu, které se týkají zajišťování kvality, užívaných mechanismů a harmonizačních postupů, které jsou v rámci tohoto procesu navrhovány, diskutovány v široké akademické komunitě a přijímány ministry odpovědnými za vysoké školství jako závažná doporučení pro účastnické země. Zajišťováním kvality jako významnou prioritou pro rozvoj systémů terciárního vzdělávání se zabýval i mnohonárodní projekt OECD ?Thematic Review of Tertiary Education?. Experti OECD poskytli konkrétní doporučení k zajišťování kvality všem vládám zemí účastnících se projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    Bologna Process´ principles and recommendations of OECD experts regarding quality of tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    The study aim was to analyse the Bologna process principles regarding the quality assurance mechanisms used in countries involved into the process. In connection to that the broadly discussed views of the academic community were investigated in comparison with the views and decisions made by the ministers responsible for higher education. The quality assurance was also the topic of the important multinational OECD project ?Thematic Review of Tertiary Education?. The OECD experts formulated the concreterecommendations for all governments of participating countries. In the project framework the comparative study containing the large number of general recommendations was elaborated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení kvality vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7044-981-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ÚJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku