Distanční vzdělávání a eLearning v Asii a Arabském subkontinentu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F08%3A%230000124" target="_blank" >RIV/00237752:_____/08:#0000124 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční vzdělávání a eLearning v Asii a Arabském subkontinentu
Popis výsledku v původním jazyce
Data o institucích, které zavádějí distanční vzdělávání a open univerzitách ve vybraných zemích. Analýza a srovnání institucí v 15 zemích.
Název v anglickém jazyce
Distance Learning and eLearning in Asia and Arabic Region´s Countries
Popis výsledku anglicky
The paper describes recent status of distance education in Asia and Arabic region?s countries. Available data on institutions implementing distance education and open universities development in particular countries. The background of open universities origin and recent requirements for open universities functions are evaluated. There are fifteen countries analysed and compared.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AULA - časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
04
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—