National report Eurograduate: Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F19%3AN0000010" target="_blank" >RIV/00237752:_____/19:N0000010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
National report Eurograduate: Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The intention of the authors of this report is to provide a brief picture based on basic indicators in four areas • Results of higher education from the point of view of the labor market • Social results of higher education • Graduating from university as a basis for further education • Mobility For each of them, the situation in the Czech Republic is presented in the international context of the EUROGRADUATE pilot survey and then discussed in more detail for individual relevant subgroups in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
National report Eurograduate: Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The intention of the authors of this report is to provide a brief picture based on basic indicators in four areas • Results of higher education from the point of view of the labor market • Social results of higher education • Graduating from university as a basis for further education • Mobility For each of them, the situation in the Czech Republic is presented in the international context of the EUROGRADUATE pilot survey and then discussed in more detail for individual relevant subgroups in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
35
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
European Union
Verze
—