Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F20%3AN0000024" target="_blank" >RIV/00237752:_____/20:N0000024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje, jak učitelé středních škol reagovali na nečekanou situaci, kdy byly školy náhle zavřeny. Připravili jsme kvantitativní dotazníkové šetření zaměřené na reflexi jejich zkušeností s danou situací. Zaměřujeme se na to, jakým největším výzvám a problémům čelili, a jak reflektují svoje digitální a přenositelné pracovní kompetence. Výsledky výzkumu budou využity k tvorbě online kurzu na rozvoj digitálních kompetencí a k revizi kompetenčního modelu učitelů středních škol i s ohledem na Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů (DigiCompEdu).

  • Název v anglickém jazyce

    Digital competence of quarantined secondary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents how secondary school teachers reacted to the unexpected situation when schools were suddenly closed. We prepared a quantitative questionnaire survey aimed at reflecting on their experience of the situation. We focus on the biggest challenges and problems they faced and how they reflect on their digital and transferable work competences. The results of the research will be used to design an online course on developing digital competences and to revise the competence model for secondary school teachers, also with regard to the European Framework for Digital Competences for Educators (DigiCompEdu).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    DIGITÁLNÍ KOMPETENCE UČITELŮ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JAKO VÝZVA SOUČASNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • ISBN

    978-80-7315-272-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    195-202

  • Počet stran knihy

    208

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly