Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F20%3AN0000024" target="_blank" >RIV/00237752:_____/20:N0000024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje, jak učitelé středních škol reagovali na nečekanou situaci, kdy byly školy náhle zavřeny. Připravili jsme kvantitativní dotazníkové šetření zaměřené na reflexi jejich zkušeností s danou situací. Zaměřujeme se na to, jakým největším výzvám a problémům čelili, a jak reflektují svoje digitální a přenositelné pracovní kompetence. Výsledky výzkumu budou využity k tvorbě online kurzu na rozvoj digitálních kompetencí a k revizi kompetenčního modelu učitelů středních škol i s ohledem na Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů (DigiCompEdu).
Název v anglickém jazyce
Digital competence of quarantined secondary school teachers
Popis výsledku anglicky
The paper presents how secondary school teachers reacted to the unexpected situation when schools were suddenly closed. We prepared a quantitative questionnaire survey aimed at reflecting on their experience of the situation. We focus on the biggest challenges and problems they faced and how they reflect on their digital and transferable work competences. The results of the research will be used to design an online course on developing digital competences and to revise the competence model for secondary school teachers, also with regard to the European Framework for Digital Competences for Educators (DigiCompEdu).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
DIGITÁLNÍ KOMPETENCE UČITELŮ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JAKO VÝZVA SOUČASNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
ISBN
978-80-7315-272-7
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
195-202
Počet stran knihy
208
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—