Hybridní výuka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000017" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000017 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hybridní výuka
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola "Hybridní výuka" se věnuje kombinaci prezenčního a online vzdělávání, která umožňuje flexibilitu a přizpůsobení potřebám studentů. Tento model spojuje výhody obou přístupů – osobní interakci ve třídě a pohodlí online prostředí. Učitelé vedou výuku současně pro studenty přítomné ve třídě i pro ty, kteří se účastní na dálku, často s využitím moderních technologií, jako jsou interaktivní tabule, videokonference nebo digitální materiály. Hybridní výuka podporuje aktivní zapojení studentů, rozvoj jejich samostatnosti a odpovědnosti za vlastní vzdělávání. Učitelé se stávají průvodci, kteří pomáhají studentům efektivně využívat dostupné zdroje a nástroje. Tento přístup je obzvláště užitečný v situacích, kdy není možné zajistit plnou prezenční výuku, například během pandemie nebo při individuálních potřebách studentů.
Název v anglickém jazyce
Hybrid teaching
Popis výsledku anglicky
The chapter "Hybrid Learning" focuses on the combination of face-to-face and online learning, which allows flexibility and adaptation to the needs of students. This model combines the benefits of both approaches - face-to-face interaction in the classroom and the convenience of the online environment. Teachers deliver instruction simultaneously for students present in the classroom and those participating remotely, often using modern technologies such as interactive whiteboards, video conferencing, or digital materials. Hybrid teaching promotes active student engagement, developing students' independence and responsibility for their own learning. Teachers become guides who help students make effective use of the resources and tools available. This approach is particularly useful in situations where full face-to-face instruction is not possible, such as during a pandemic or when students have individual needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.
ISBN
978-80-86302-66-9
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
153-159
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—