Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hybridní výuka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000017" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hybridní výuka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Hybridní výuka" se věnuje kombinaci prezenčního a online vzdělávání, která umožňuje flexibilitu a přizpůsobení potřebám studentů. Tento model spojuje výhody obou přístupů – osobní interakci ve třídě a pohodlí online prostředí. Učitelé vedou výuku současně pro studenty přítomné ve třídě i pro ty, kteří se účastní na dálku, často s využitím moderních technologií, jako jsou interaktivní tabule, videokonference nebo digitální materiály. Hybridní výuka podporuje aktivní zapojení studentů, rozvoj jejich samostatnosti a odpovědnosti za vlastní vzdělávání. Učitelé se stávají průvodci, kteří pomáhají studentům efektivně využívat dostupné zdroje a nástroje. Tento přístup je obzvláště užitečný v situacích, kdy není možné zajistit plnou prezenční výuku, například během pandemie nebo při individuálních potřebách studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Hybrid teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter "Hybrid Learning" focuses on the combination of face-to-face and online learning, which allows flexibility and adaptation to the needs of students. This model combines the benefits of both approaches - face-to-face interaction in the classroom and the convenience of the online environment. Teachers deliver instruction simultaneously for students present in the classroom and those participating remotely, often using modern technologies such as interactive whiteboards, video conferencing, or digital materials. Hybrid teaching promotes active student engagement, developing students' independence and responsibility for their own learning. Teachers become guides who help students make effective use of the resources and tools available. This approach is particularly useful in situations where full face-to-face instruction is not possible, such as during a pandemic or when students have individual needs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    153-159

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly