Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prototyp zadní náprava neřiditelná - 11 tun

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F01482840%3A_____%2F19%3AN0000003" target="_blank" >RIV/01482840:_____/19:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/" target="_blank" >https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prototyp zadní náprava neřiditelná - 11 tun

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem projektu byl vývoj nové generace náprav TATRA v provedení s redukcemi v nábojích kol. Tyto nápravy jsou konstruovány jako řiditelné hnané s cílovou nosností až 11 tun a neřiditelné hnané s cílovou nosností až 18 tun, a to i ve variantách s integrovaným systémem dohušťování pneumatik. Výstupem projektu byly 4 prototypy náprav s redukcemi: • přední řiditelná náprava s nosností až 11 tun • zadní náprava neřiditelná s nosností až 18 tun, pro dvojmontáž pneumatik • zadní náprava neřiditelná s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik • zadní řiditelná náprava s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik

  • Název v anglickém jazyce

    Prototype rear axle uncontrolled - 11 tons

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the project was the development of a new generation of TATRA axles in versions with wheel hub reductions. These axles are designed to be steered driven with a target load capacity of up to 11 tons and non-steered driven with a target load capacity of up to 18 tons, even in variants with an integrated tire inflation system. The output of the project were 4 prototype axles with reductions: • Front steering axle with load capacity up to 11 tonnes • Non-steerable rear axle with a load capacity of up to 18 tons, for dual tire mounting • Non-steerable rear axle with load capacity up to 11 tonnes, for single tire mounting • Rear steering axle with load capacity up to 11 tonnes, for single tire mounting

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG15_018%2F0004318" target="_blank" >EG15_018/0004318: Vývoj náprav TATRA s redukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Z 11

  • Číselná identifikace

    G - T027667

  • Technické parametry

    Nové nápravy s redukcí a jejich podskupiny jsou vysoce unifikované a mohou být použity ve všech vozidlových řadách – tj. TATRA FORCE, TATRA PHOENIX i TATRA TERRA. V ČR se jiná nákladní vozidla stejných užitných vlastností s nápravami s redukcí nevyrábí.Obdobné konstrukce a technologie u stejných kategorií vozidel zahraničních výrobců nové řízené hnané nápravy TATRA překonávají, neboť ve srovnání s konkurencí umožňují zatížení až 11,5 tuny bez omezovacích faktorů (konkurence pouze do 9 tun bez omezovacích faktorů). Unikátní je i možnost dodat zákazníkům pro mimosilniční provoz vozidla 8x8 s nápravami s novými redukcemi s celkovou hmotností až 59 tun.

  • Ekonomické parametry

    První prototypy vozidel v současné době absolvuji program interních zkoušek. Marketing TATRA TRUKS a.s. předpokládá, že se bude poptávka po těchto vozidlech postupně zvyšovat.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    014 82 8

  • Název vlastníka

    TATRA TRUCKS a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem

    https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/