Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management of Customer Service in Terms of Logistics Information Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F01801376%3A_____%2F16%3AN0000003" target="_blank" >RIV/01801376:_____/16:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/75081431:_____/17:00001103

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.degruyter.com/view/j/eng.2017.7.issue-1/eng-2017-0006/eng-2017-0006.xml?format=INT" target="_blank" >https://www.degruyter.com/view/j/eng.2017.7.issue-1/eng-2017-0006/eng-2017-0006.xml?format=INT</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1515/eng-2017-0006" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/eng-2017-0006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Management of Customer Service in Terms of Logistics Information Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on perceiving the logistic services as the competition advantage in frame of the e-commerce. Customers consider their purchases in its complexity and all the logistic services should be designed to meet with customers’ preferences as much as possible. Our aim was to identify and evaluate of customers perceiving in frame of sales proposals offered by e-shops. Collected data of research were processed with the usage of cluster analysis. The aim of this paper is to present the results and conclusions from this research with focus on the elements of logistics services within e-commerce. These outputs can be used for knowledge base of information systems through which enterprises evaluate their decisions and selection of variants. For the enterprise, it is important to appropriate decisions about resource allocation and design of the structure of logistics services were set based on real customer preferences.

  • Název v anglickém jazyce

    Management of Customer Service in Terms of Logistics Information Systems

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on perceiving the logistic services as the competition advantage in frame of the e-commerce. Customers consider their purchases in its complexity and all the logistic services should be designed to meet with customers’ preferences as much as possible. Our aim was to identify and evaluate of customers perceiving in frame of sales proposals offered by e-shops. Collected data of research were processed with the usage of cluster analysis. The aim of this paper is to present the results and conclusions from this research with focus on the elements of logistics services within e-commerce. These outputs can be used for knowledge base of information systems through which enterprises evaluate their decisions and selection of variants. For the enterprise, it is important to appropriate decisions about resource allocation and design of the structure of logistics services were set based on real customer preferences.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Open Engineering

  • ISSN

    2391-5439

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    26-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus