Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F14%3A%230000001" target="_blank" >RIV/02819180:_____/14:#0000001 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/04274644:_____/14:#0000024
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky
Popis výsledku v původním jazyce
Management společností často ve svých činnostech vychází ze statických dat, ačkoli se tržní procesy odehrávají v dynamickém prostředí. Používání neaktuálních údajů pak může mít zásadní vliv na firemní strategie. Diskrepance mezi statickými a dynamickýmiinformacemi lze přitom eliminovat prostřednictvím marketingového výzkumu. Pomocí jeho inovativního použití je totiž možné zajistit flexibilní (online) přenos dat o odběrateli směrem k dodavateli. Cílem monografie je proto navržení metody marketingového výzkumu pro manažerské řízení ve vybraném odvětví, která analyzuje interní informace online. K metodickému naplnění tohoto zadání dochází provedením literární rešerše oborového poznání, zkonstruováním online modelu marketingového výzkumu a aplikačním ověřením funkčnosti řešeného projektu. Navrženým systémem marketingového výzkumu, potažmo analýzou časových řad a technikou regresních počtů lze následně statisticky predikovat klientskou poptávku.
Název v anglickém jazyce
Marketing Research in Selected Processes of Bank Management
Popis výsledku anglicky
Many companies? management often deals with static data even though the market processes are happening in a dynamic environment. Using outmoded data can greatly influence company?s strategies. Discrepancy between static and dynamic information can be eliminated by a marketing research. Thanks to an innovative use of this research it is possible to ensure a flexible (online) customer ? supplier data transmission. Thus the aim of this book is to propose some methods of research for management of particular business department. To fulfil all tasks we had to do literature search of the branch knowledge as well as the construction of online model of marketing research and subsequent verification of the project in practice. Due to the proposed system of marketing research and also the time series analysis and the regression analysis we can later predict the client?s demand statistically. Online accesses thus provide sooner and more precise results than the data gained by the traditional mark
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788081055669
Počet stran knihy
140
Název nakladatele
UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS knihy
—