Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impacts of Online Advertising on Business Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00006689" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00006689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-1618-8" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-1618-8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-1618-8" target="_blank" >10.4018/978-1-7998-1618-8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impacts of Online Advertising on Business Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Creating a brand`s image to ultimately sell promoted products has made digital advertising a key instrument for reaching marketing and business goals for many companies. In order to expand fan bases, promote company culture, and engage in communication with current customers, business professionals have made monitoring the impact of their advertisements a fundamental priority. Impacts of Online Advertising on Business Performance is a collection of innovative research that merges the theoretical background presented in the scientific research with the practical experience and real-life data originating from real advertising campaigns and website traffic. While highlighting topics including data analytics, digital advertising, and consumer behavior, this book is ideally designed for managers, marketers, advertisers, business administrations, researchers, industry professionals, investors, academicians, and students concerned with the management of online marketing activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Impacts of Online Advertising on Business Performance

  • Popis výsledku anglicky

    Creating a brand`s image to ultimately sell promoted products has made digital advertising a key instrument for reaching marketing and business goals for many companies. In order to expand fan bases, promote company culture, and engage in communication with current customers, business professionals have made monitoring the impact of their advertisements a fundamental priority. Impacts of Online Advertising on Business Performance is a collection of innovative research that merges the theoretical background presented in the scientific research with the practical experience and real-life data originating from real advertising campaigns and website traffic. While highlighting topics including data analytics, digital advertising, and consumer behavior, this book is ideally designed for managers, marketers, advertisers, business administrations, researchers, industry professionals, investors, academicians, and students concerned with the management of online marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50603 - Organisation theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TJ02000206" target="_blank" >TJ02000206: Rozvoj dovedností nezbytných pro digitální transformaci podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-1-79981-618-8

  • Počet stran knihy

    262

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    Pennsylvania, USA

  • Kód UT WoS knihy