Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU119913" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU119913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sets.cz" target="_blank" >http://www.sets.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.
Název v anglickém jazyce
Trends in digital marketing and competitiveness of Internet advertising in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper presents new trends in online advertising as well as in whole digital marketing area that has changed a lot for the last years because of different consumers’ habits and modern technologies. The aim of the article is to explain all these new forms of online advertising and also offer prognosis for next years. The internet advertising is also compared with traditional forms of advertising and shows our behaviour in connection with our age (generation X, Y and Z). Competitiveness of online advertising shows all the advantages which companies can use to build their business according to modern and desired trends. Citation analysis is performed on secondary and primary research of recent scientific articles published in major marketing and business journals, media agencies and marketing conferences that bring the approaches to marketers and businessmen too.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientia&Societas
ISSN
1801-7118
e-ISSN
—
Svazek periodika
XII
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
152-167
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—