Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online Shopping, Services and Advertising in the Post-Covid Changes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F22%3A00044285" target="_blank" >RIV/29142890:_____/22:00044285 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/metaverse-is-the-new-universe.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/metaverse-is-the-new-universe.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Online Shopping, Services and Advertising in the Post-Covid Changes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Today’s world is overwhelmed with advertising for consumers. We see it on TV, on the computer, on mobile phones, on public transport and basically at every step. People are reconciled to this aspect of everyday life and often do not perceive the supported product as the manufacturers would like to. Trends are changing in every segment of our daily lives, and in the world of advertising, with the advent of new technologies and possibilities, trends are changing as well. Consumers need to know what they are buying and trust the brand. Trust is hard to buy by advertising on TV, banners, or targeted advertising on social networks such as Facebook, Instagram and others. Consumer trust is difficult to build. The aim of this study is to define the current form of online marketing and characterize its individual tools. We focus on online services and shopping. By analyzing literature and Kantar research studies, deduction and synthesis to subsequently detect key changes in online marketing, online advertising, online shopping and services in post-covid era.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Shopping, Services and Advertising in the Post-Covid Changes

  • Popis výsledku anglicky

    Today’s world is overwhelmed with advertising for consumers. We see it on TV, on the computer, on mobile phones, on public transport and basically at every step. People are reconciled to this aspect of everyday life and often do not perceive the supported product as the manufacturers would like to. Trends are changing in every segment of our daily lives, and in the world of advertising, with the advent of new technologies and possibilities, trends are changing as well. Consumers need to know what they are buying and trust the brand. Trust is hard to buy by advertising on TV, banners, or targeted advertising on social networks such as Facebook, Instagram and others. Consumer trust is difficult to build. The aim of this study is to define the current form of online marketing and characterize its individual tools. We focus on online services and shopping. By analyzing literature and Kantar research studies, deduction and synthesis to subsequently detect key changes in online marketing, online advertising, online shopping and services in post-covid era.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY: METAVERSE IS THE NEW UNIVERSE

  • ISBN

    978-80-572-0297-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    494-509

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Trnava, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku