Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TRUST AND SECURITY AS SIGNIFICANT FACTORS INFLUENCING ON-LINE BUYING BEHAVIOR IN THE CZECH REPUBLIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874421" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TRUST AND SECURITY AS SIGNIFICANT FACTORS INFLUENCING ON-LINE BUYING BEHAVIOR IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper examines factors influencing on-line customers' behaviour with an emphasis on trust and security. Based on previous studies on this topic, trust and security were chosen as having expected significance in e-shoppers' behaviour. The research was conducted in business-to-consumer markets in the Czech Republic. The results of the research confirm that online shopping is connected to fears and that distrust plays a key role in the buying decisions of e-shop customers.

  • Název v anglickém jazyce

    TRUST AND SECURITY AS SIGNIFICANT FACTORS INFLUENCING ON-LINE BUYING BEHAVIOR IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines factors influencing on-line customers' behaviour with an emphasis on trust and security. Based on previous studies on this topic, trust and security were chosen as having expected significance in e-shoppers' behaviour. The research was conducted in business-to-consumer markets in the Czech Republic. The results of the research confirm that online shopping is connected to fears and that distrust plays a key role in the buying decisions of e-shop customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics Management Innovation

  • ISSN

    1804-1299

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    31-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus