Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85344" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85344 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami
Popis výsledku v původním jazyce
Cilem prispevku je vymezit moznosti internetove reklamy, která je dulezitym nastrojem konkurenceschopnosti. Prispevek na zaklade Hofstedeho kulturních dimenzí resi problematiku vlivu prijimani teto reklamy odlisnymi kulturami zejmena v soucasne dobe dostupnosti zbozi a propojování trhu. Prinosem je poznani novych trendu internetove reklamy a kulturních diverzit, které existují uvnitr jednotneho evropskeho trhu.
Název v anglickém jazyce
Internet advertising and the perception of different cultures
Popis výsledku anglicky
Purpose of this paper is to define the possibilities of the web advertising that is an important tool for competitiveness. The paper upon Hofstede cultural dimensions addresses the issue of the impact of adopting this advertising by different cultures especially in the current era of availability of goods and networking markets. Benefit is the knowledge of new trends in online advertising and cultural diversity that exist within the single European market.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů