Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F15%3A%230000033" target="_blank" >RIV/02819180:_____/15:#0000033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.
Název v anglickém jazyce
The Anticipation of the Consumer´s Behavior Related to the Financial Plan of the Company
Popis výsledku anglicky
The paper constitutes a logical sequence of the previous reseach in the area of consumer behavior. For an analysis of the impact of the consumer behavior upon the financial plan a model of consumer behavior has been created based on statistical data andadopting the model of the creation of the financial plan. In all kinds of models prerequisites for their functioning have been made available. The feedback between the consumer behavior and the possibility to predict the financial plan for individual services and goods of consumption nature is taken for granted. The consumption behavior is based on a sensitivity analysis of goods and services, a pyramid of consumption requisites being created, which is tested by statistical data. The pyramid of consumption requisites, along with the statute of the customer as well as his preferences has an impact on the financial plan of the company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NOVÉ TRENDY 2014; 9. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
9788087314678
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
409-415
Název nakladatele
SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO, INSTITUT FÜR WIRTSCHAFTSPÄDAGOGIK WU WIEN
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—