Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F15%3A%230000033" target="_blank" >RIV/02819180:_____/15:#0000033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    The Anticipation of the Consumer´s Behavior Related to the Financial Plan of the Company

  • Popis výsledku anglicky

    The paper constitutes a logical sequence of the previous reseach in the area of consumer behavior. For an analysis of the impact of the consumer behavior upon the financial plan a model of consumer behavior has been created based on statistical data andadopting the model of the creation of the financial plan. In all kinds of models prerequisites for their functioning have been made available. The feedback between the consumer behavior and the possibility to predict the financial plan for individual services and goods of consumption nature is taken for granted. The consumption behavior is based on a sensitivity analysis of goods and services, a pyramid of consumption requisites being created, which is tested by statistical data. The pyramid of consumption requisites, along with the statute of the customer as well as his preferences has an impact on the financial plan of the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY 2014; 9. ročník mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    9788087314678

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    409-415

  • Název nakladatele

    SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO, INSTITUT FÜR WIRTSCHAFTSPÄDAGOGIK WU WIEN

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku